Apteco breidt uit naar Canada en biedt nu 24/7 ondersteuning
Gepubliceerd: 12 feb 2024
Apteco heeft een nieuwe vestiging geopend in Canada: Apteco Canada Inc.. Deze stap maakt het mogelijk om wereldwijd 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteuning te bieden.
Het nieuwe kantoor is gevestigd in Calgary, Alberta, en opereert in de Mountain Time Zone. Hiermee vormt het een schakel tussen de technische serviceteams van Apteco in het VK en Australië, wat zorgt voor naadloze ondersteuning over alle tijdzones heen.
James Alty, oprichter en Managing Director van Apteco, vertelt:
“De oprichting van Apteco Canada is een belangrijke mijlpaal in onze ontwikkeling als Software-as-a-Service (SaaS)-bedrijf. Met onze analysetools en communicatieoplossingen in de cloud maken we krachtige en gebruiksvriendelijke software toegankelijk, altijd en overal waar een netwerkverbinding is.
Om onze klanten en partners wereldwijd optimaal te ondersteunen, bieden we nu technische ondersteuning gedurende de volledige werkdag, over alle tijdzones heen. Met de oprichting van Apteco Canada kunnen we bovendien sneller en efficiënter inspelen op de behoeften van onze Noord-Amerikaanse klanten. Dit is een belangrijke stap om ons reseller- en klantenbestand in deze regio verder te laten groeien.”
Matt Such, Technical Services Director bij Apteco Canada Inc., vult aan:
“Het is een eer om de eerste medewerker van Apteco Canada te zijn. De groei en het succes van andere Apteco-vestigingen wereldwijd zijn inspirerend, en ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan onze missie om klanten altijd en overal ondersteuning te bieden. Tegelijkertijd zie ik veel mogelijkheden om nieuwe kansen in Canada te benutten.”
Matt werkt al sinds 2010 in het technische serviceteam van Apteco en brengt een schat aan ervaring mee. Zijn expertise stelt hem in staat om klanten optimaal te ondersteunen en hen te helpen het beste uit de Apteco-software te halen.