Houd uw kijkers, luisteraars en abonnees betrokken
Wanneer u meer over uw publiek leert en ze op relevante manieren betrekt, is uw mediamerk beter gepositioneerd om de loyaliteit van uw publiek te verbeteren, het aantal kijk- of luisteruren te vergroten en een tevreden fanbase op te bouwen. Door strategische, doelgerichte communicatie in te zetten, kunt u meer kijkers, luisteraars en abonnees aanmoedigen om zich met uw content en merk bezig te houden.
Met de hulp van Apteco kunt u hoogwaardige, relevante inhoud en programmering leveren op basis van de voorkeuren van uw publiek. Ontwikkel uw programma's en publicaties op basis van acties, attitudes en reacties van het publiek.
U kunt databasebeheer automatiseren door het up-to-date te houden met recente klantdata. En u kunt marketingcampagnes automatiseren om tijd vrij te maken voor personeel om toekomstige programmering en campagnes te plannen.
Met Apteco kunt u aanbiedingen op elke klant afstemmen, zodat ze een aanvulling vormen op andere media die ze recentelijk hebben gebruikt. U kunt ook A/B tests toepassen om uw campagnetactieken te meten en te herhalen.
De Apteco marketing software stelde RTL Interactive in staat om zeer complexe selecties te maken, die bijvoorbeeld werden gebruikt om de inhoud van de e-mail af te stemmen op de favoriete formats van de klant, zodat elke klant de trailer in zijn favoriete format kon bekijken.
RTL Interactive
Maak gebruik van kritische informatie over uw klantenbase
Apteco helpt u waardevolle kijkers-, luisteraars- en abonnee data te visualiseren vanuit verschillende kanalen, zoals internet en mobiel. Van daaruit kunt u die data gebruiken om te ontdekken welke criteria het belangrijkst zijn voor luisteraars of abonnees bij het nemen van beslissingen over aanbiedingen. Vervolgens kunt u activiteiten en gedrag scoren op basis van betrokkenheid en luisterprofielen ontwikkelen om uw publieksinzichten verder te verbeteren. Met de tools van Apteco kunt u ook gegevens van klantprofielen, abonnementen en ander gebruiksgedrag samenvoegen in uw bestaande database, en deze records in groepen segmenteren op basis van nuttige kenmerken, zoals actieve en inactieve abonnees.
Breng programma's en publicaties effectiever op de markt
Apteco stelt u in staat om geautomatiseerde marketing efforts te lanceren, aangepast aan de voorkeuren van het publiek. U kunt talloze aanbiedingen en berichten testen om de algehele marketingresultaten te verfijnen en te verbeteren. En u kunt non-responders retargeten - met de belangrijkste lessen uit de eerste poging die werd toegepast - om hun effectiviteit te vergroten. Dit helpt u ook bij het voorspellen van de waarschijnlijke reacties van klanten op verschillende aanbiedingen, het verbeteren van de responspercentages, het stimuleren van dalende abonnementsverkopen en het optimaliseren van uw inspanningen voor upselling en cross-selling. Als uw e-maillijsten zijn uitgeput, kunt u andere kanalen proberen, zoals het verzenden van gepersonaliseerde berichten via pushmeldingen voor degenen die uw app hebben gedownload.
Boost je e-mailmarketing met Apteco
Geïntegreerde en gebruiksvriendelijke e-mail-editor en templates
Ontwerp, automatiseer en verstuur direct vanuit Apteco's marketingplatform responsieve, hypergepersonaliseerde e-mails.
Gerelateerde producten
Apteco marketing software tools helpen uw doelgroepen te analyseren.
Apteco Orbit™
Het end-to-end marketingplatform van Apteco, ontsluit al jouw data. Verbind mensen en kanalen, analyseer de data, target nieuwe doelgroepen en manage je campagnes – alles in één intuïtief platform.
Apteco FastStats®
Transformeer digitale en offline databronnen in overzichtelijke visuals die een compleet klantbeeld laten zien. Analyseer zelf de grootste datasets en krijg meer inzicht in de effectiviteit en resultaten van campagnes.
Apteco PeopleStage™
Zet inzichten om in doelgerichte acties. Met onze software kunt u gepersonaliseerde marketingcampagnes creëren, managen en uitrollen over offline en online kanalen.
Wij werken gemakkelijk samen met anderen
Door Apteco software te integreren met uw bestaande martech-stack en ESP, creërt u één versie van de waarheid. U beschikt zo over betrouwbaardere inzichten voor efficiënte campagnes.