Boost de algehele verkoop

Waarschijnlijk verzamelt uw bedrijf al dagelijks een schat aan gegevens over klanttransacties. Waarom zou u de kracht van rijke transactiedata niet benutten om meer herhaalbezoeken te genereren en de verkoop te verhogen? Data verzameld van klanten van loyaliteits- en beloningsprogramma's kunnen worden gebruikt om verdere aankopen te stimuleren door middel van gerichte promoties.

Retail Intro Image
Voer slimmere marketingcampagnes uit
Voer slimmere marketingcampagnes uit

Wilt u dynamische multi-channel campagnes beheren met meer geavanceerde targeting? Een idee zou kunnen zijn om gepersonaliseerde promoties te creëren op basis van bijna realtime transacties - zowel in de winkel als online. Maar dat is nog maar het begin van wat u kunt doen op basis van inzichten uit uw data.

Optimaliseer de klantervaring
Optimaliseer de klantervaring

Verbeter de ervaring die u klanten biedt door gedetailleerde targeting te vergroten. Bewaak en evalueer koppelingen tussen online en offline transacties om op maat gemaakte promoties voor elke klant te creëren en campagnes te stroomlijnen.

Automatiseer gerichte marketing efforts
Automatiseer gerichte marketing efforts

Stuur duizenden gerichte berichten per dag naar verschillende klantprofielen via verschillende kanalen, zoals e-mail, sociale media en pushberichten via sms. Als u dit soort processen eenmaal heeft ingesteld om te worden geautomatiseerd, heeft uw personeel meer tijd vrij om zich te concentreren op meer strategische initiatieven.

Dankzij de Apteco software heeft Greggs volledige zicht op de klantreis. Greggs kan nu de klantwaarde door de tijd volgen en zien hoe deze zich ontwikkelt.

Greggs

Versterk de customer journey

Evalueer data over hoe klanten uw website en winkels gebruiken om de effectiviteit van elk contactmoment tijdens de customer journey beter te begrijpen. U kunt bijvoorbeeld gebruik maken van het gedrag van online winkelwagens en transactiegegevens om betere informatie over recency/frequency/value (RFV) op te bouwen, wat u zal helpen uw volgende campagne te optimaliseren.

Retail

Krijg een single view van de klant

Ontwikkel een beter begrip van uw klanten op basis van activiteiten op vele kanalen en houd hun waarde in de loop van de tijd bij. Ontdek wat een klant motiveert om te kopen - en gebruik gedragsdata om een ​​beste volgende aanbieding te doen waarop ze geneigd zijn te reageren.

Retail

Boost je e-mailmarketing met Apteco

Gebruiksvriendelijke e-mail-editor en templates

Ontwerp, automatiseer en verstuur direct vanuit Apteco's marketingplatform responsieve, hypergepersonaliseerde e-mails.

Gerelateerde producten

Apteco marketing software tools helpen uw doelgroepen te analyseren.

Apteco Orbit™

Apteco Orbit™

Het end-to-end marketingplatform van Apteco, ontsluit al jouw data. Verbind mensen en kanalen, analyseer de data, target nieuwe doelgroepen en manage je campagnes – alles in één intuïtief platform.

Apteco FastStats®

Apteco FastStats®

Transformeer digitale en offline databronnen in overzichtelijke visuals die een compleet klantbeeld laten zien. Analyseer zelf de grootste datasets en krijg meer inzicht in de effectiviteit en resultaten van campagnes.

Apteco PeopleStage™

Apteco PeopleStage™

Zet inzichten om in doelgerichte acties. Met onze software kunt u gepersonaliseerde marketingcampagnes creëren, managen en uitrollen over offline en online kanalen.

Wij werken gemakkelijk samen met anderen

Door Apteco software te integreren met uw bestaande martech-stack en ESP, creërt u één versie van de waarheid. U beschikt zo over betrouwbaardere inzichten voor efficiënte campagnes.

Ervaar de kracht van Apteco software met een persoonlijke demo.