Hoe zorg je ervoor dat je klanten op elk kanaal dezelfde consistente merkbeleving ervaren?

Met een omni-channel strategie zorg je voor relevante, persoonlijke en naadloze communicatie, ongeacht waar en wanneer de interactie plaatsvindt.

Uniform bericht, meerdere kanalen

Uit ons jaarlijkse Data Trends rapport blijkt dat 40% van de marketeers omni-channel marketing als prioriteit ziet, maar slechts 15% dit daadwerkelijk toepast. Iedere klantreis is uniek, en dat vraagt om de juiste boodschap via het juiste kanaal, op het perfecte moment. Met Apteco creëer je gerichte, consistente en persoonlijke communicatie.

Omni Intro Image
Relevante kanalen
Relevante kanalen

E-mail is krachtig en print blijft effectief, maar benut je alle kanalen optimaal? Van social media en pushmeldingen tot SMS en direct mail – ontdek hoe een datagedreven aanpak je helpt om het juiste kanaal voor iedere klant te kiezen.

Omni- (niet multi) channel
Omni- (niet multi) channel

Hoewel 75% van de marketeers inzet op multi-channel campagnes, werken deze kanalen vaak los van elkaar. Omni-channel marketing zorgt voor een vloeiende, consistente ervaring over alle kanalen heen. Ontdek hoe je met Apteco een naadloze klantreis creëert.

Wees waar uw klanten zijn
Wees waar uw klanten zijn

Klanten verwachten dat merken hen op het juiste moment en op de juiste manier bereiken. Met slimme automatisering en data-gedreven inzichten zorg je ervoor dat je altijd op het juiste kanaal aanwezig bent, zonder extra werk.

Apteco marketing software biedt onze klanten directe toegang tot een robuust marketingplatform. Het helpt ons om de activiteit van onze klanten te optimaliseren en om de juiste boodschap op het juiste moment aan de juiste persoon te tonen.

Daniel Guest, Directeur, R-cubed

Attribution modelling

Het meten van de impact van marketinginspanningen is complex. Focus je alleen op de laatste stap voor de aankoop, dan mis je waardevolle inzichten uit eerdere contactmomenten. De eerste interactie kan juist doorslaggevend zijn voor verdere engagement. Afhankelijk van je campagnedoelstellingen kun je verschillende attributiemodellen inzetten om het succes van je volledige marketingstrategie te evalueren en te optimaliseren.

Attribution Modelling

Campagne management

In de hedendaagse marketingomgeving is het cruciaal om campagnes flexibel en klantgericht op te zetten. Door slimme segmentatie en geautomatiseerde workflows ontvangt elke klant de juiste boodschap via het meest effectieve kanaal. Zo zorg je voor een naadloze, gepersonaliseerde ervaring gedurende de hele klantreis.

Campaign managment

Boost je e-mailmarketing met Apteco

Automatiseer betrouwbare e-mail journeys

Ontwerp, automatiseer en verstuur direct vanuit Apteco's marketingplatform responsieve, hypergepersonaliseerde e-mails.

Gerelateerde producten

Apteco marketing software tools helpen uw doelgroepen te analyseren.

Apteco FastStats®

Apteco FastStats®

Transformeer digitale en offline databronnen in overzichtelijke visuals die een compleet klantbeeld laten zien. Analyseer zelf de grootste datasets en krijg meer inzicht in de effectiviteit en resultaten van campagnes.

Apteco PeopleStage™

Apteco PeopleStage™

Zet inzichten om in doelgerichte acties. Met onze software kunt u gepersonaliseerde marketingcampagnes creëren, managen en uitrollen over offline en online kanalen.

Wij werken gemakkelijk samen met anderen

Door Apteco software te integreren met uw bestaande martech-stack en ESP, creërt u één versie van de waarheid. U beschikt zo over betrouwbaardere inzichten voor efficiënte campagnes.

Ervaar de kracht van Apteco software met een persoonlijke demo.