Apteco Orbit®
Apteco FastStats®
Apteco PeopleStage®
Lees beoordelingen door onze klanten op Capterra.com.
Luister naar wat onze partners en klanten te zeggen hebben over het werken met Apteco
Ageas
Sinds het project is geïmplementeerd, levert het team meer campagnes via zowel het kanaal als het merk, waaronder een verdubbeling van het aantal uitgezonden e-mails tegen 5% van de kosten vóór de wijziging.
Ageas
CACI
Ik vind het prettig dat de Apteco marketing software snel is, zodat je heel snel een antwoord op je vragen kunt krijgen. Iedereen bij Apteco maakt zijn handen vuil, zelfs als het niet hun taak is, zijn ze bereid om te helpen.
Laura Walker, Senior Insight Consultant, CACI
Callcredit Information Group
Callcredit Information Group gebruikt de Apteco marketing software technologie al meer dan 10 jaar om tellingen, profileringanalyses en extracten uit data te leveren. De Groep gebruikt de technologie ook als hulpmiddel voor klanten om toegang te krijgen tot hun klantendatabases die worden gehost door Callcredit. We vinden de software gebruiksvriendelijk voor zowel ontwikkelaars als klanten, en het Apteco team is geweldig om mee samen te werken.
Directeur Customer Services, Callcredit Information Group
Canon
Door Market Insight / Apteco FastStats® te gebruiken in combinatie met Dun & Bradstreet data, kon Canon een consistente klantsegmentatie implementeren. Bovendien creëert de oplossing de nodige zichtbaarheid die de ontwikkeling van een klantgerichte aanpak ondersteunt en een betere klantervaring op middellange termijn bevordert.
John Marks, B2B Strategie Manager, Canon
Caravan and Motorhome Club
Het verzamelen van de verlengingsdata van clubleden heeft een enorm positief effect gehad. De campagnes die de Club heeft ontwikkeld, maken nu op succesvolle wijze gebruik van deze waardevolle data.
Allan Steatham, Hoofd Marketing, Caravan and Motorhome Club
Cats Protection
Onze partners Wood for Trees en Apteco-tools FastStats en Orbit hebben ervoor gezorgd dat het project een succes is geworden. Binnen een jaar zijn we volwassen geworden op data gebied. Hierdoor konden we tijdens de pandemie onze inkomsten behouden. Voor de eerste keer kunnen we er zeker van zijn dat we echt een op leden gerichte visie hebben. We kunnen nu ervoor zorgen dat ieder lid het juiste product, via het juiste kanaal op het juiste tijdstip met de juiste inhoud krijgt. Zo kunnen we uiteindelijk nog meer katten en kittens ondersteunen die we onder onze hoede hebben. En halen we onze ambitieuze doelstellingen voor de 10-jarige strategie.
Stacey Wood, Data Manager, Cats Protection