Apteco brengt Data Trends Report 2020 uit
Gepubliceerd: 12 mei 2020
Apteco heeft het Data Trends Report 2020 uitgebracht. Het rapport onderzoekt de resultaten van een enquête onder meer dan 300 campagne- en marketingprofessionals die de Apteco Marketing Suite gebruiken.
Apteco heeft inzicht gegeven in de nieuwste trends en strategieën voor marketingprofessionals, inclusief tips om de campagneprestaties te verbeteren. Deze resultaten zijn gevormd door te onderzoeken wat marketingprofessionals doen om ervoor te zorgen dat hun campagnes opvallen in een drukke markt.
Het rapport van 2020 geeft richting aan de groei van marketingtechnologie en waar de inspanningen de komende vijf jaar op gericht zullen zijn. Dit omvat de opkomst van chatbots, geavanceerde personalisatie en andere belangrijke bevindingen uit de enquête. Het trendrapport onderzoekt ook de impact die Artificial Intelligence (AI) heeft gemaakt op
marketingactiviteiten en bespreekt of AI waarde zal toevoegen aan de marketingindustrie.
De enquête, die jaarlijks wordt gehouden tijdens Apteco Live, geeft een duidelijk beeld van hoe trends jaar op jaar zijn veranderd en voorspelt hoe brancheprofessionals voorspellen dat het landschap van marketingtechnologie er over vijf jaar uitziet. Respondenten van de enquête werken in een grote verscheidenheid aan sectoren, van goede doelen tot de
financiële sector, en zijn afkomstig van verschillende bedrijfsgroottes.
Download Apteco’s Data Trends Report 2020 voor meer informatie.